Khamis, 30 Oktober 2008

Tolong Jangan Merokok!!!







hi salam sume..bertemu lg kite dalam ruangan pakcik berceloteh huhu..ari nie pakcik nak kongsikan s2 maklumat yang x begune hehe..iaitu PEK KOTAK ROKOK WINSTON BERWAJAH BARU....ha..perlu dingatkan..pakcik post artikel nie bukan nk mengajak korang sume ramai2 merokok..tp pakcik nk kongsikn pe yang pakcik ingin kongsikan..pe nie!!!hahaha...bace jela..gmbar paling bwh 2..ade gmbar 2kotak rokok..sebelah kiri 2 pek lame..dan yang sebelah kanan 2 pek baru..pakcik pon rase terkejut gak..bile wajah 'mereka2' 2 berubah..mgkin baru seminggu kut..sbb bulan lepas pakcik tgk..kotak lame lg..tp bagi pakcik..'kewujudan kotak berwajah baru nie..xde pape pun..cume skadar perubahan yang akan menarik lebih ramai lg perokok baru..btl ke nie sume???jd pe kejadahnye sume nie!!!!....pengajaran yang pakcik ingin sampaikan dalam posting nie ialah...pertame skali..JANGAN MULAKAN MEROKOK..akibatnye korang xkn boleh berhenti dalam mase singkat..walaupon bermacam2 ubat anti merokok yang korang cube dalam pasaran skrang..pengajaran kedua ialah..tgk..kotak rokok pon berubah..jd kite sbg manusia perlu sentiasa ade perubahan walaupun sedikit bg meneruskan dan menjamin hidup kite di mase akan datang...betulkan???????????














8 ulasan:

nuu_OL berkata...

betul betul betul..sy setujuu..TOLONG JANGAN CUBA MEROKOK!!..

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

jangan la merokok..
dok bakar duit jer....

ubey berkata...

winston new pack. br cun. ni interface same sejak 3-4 taun dlu

azizisamsudin berkata...

samporna hijau pulihan ku .. waaaa.. i like .

queenrara berkata...

wkakak
tolong lah merokok :P

berrykisses berkata...

yup2 .
sy stuju ~ :D

Ynn bt Ainul berkata...

aww merokok kn COOL. pastu nnt ad plk ckp merokok kan HOT.

*aneh. kejap sejuk kejap panas. cm parya lh rokok ni :P

**rara u kejam bangat :P

nurain berkata...

hee..didie smoker ke..ngee.ala..ye tukau pek bar sbb ilang design lame kot..hii